Twoja sugestia

Liberty Ubezpieczenia stało się częścią AXA Ubezpieczenia TUiR S.A.

Marka handlowa Liberty Ubezpieczenia jest używana przez AXA Ubezpieczenia TUiR S.A. na podstawie umowy zawartej w związku z nabyciem portfela ubezpieczeń Liberty Seguros, Compania de Seguros y Reaseguros S.A. Oddział w Polsce. Używanie znaku towarowego Liberty Ubezpieczenia nie oznacza, że stroną umowy ubezpieczenia jest Liberty Seguros, ani że Liberty Seguros ponosi odpowiedzialność z jej tytułu.

Jak odnowić polisę?

Odnów polisę bez wychodzenia z domu! Mniej więcej na 2 tygodnie przed upływem ważności polisy, prześlemy Ci pocztą lub e-mailem informację o zbliżającym się terminie jej wygaśnięcia. Przekażemy Ci także nową, indywidualnie przygotowaną dla Ciebie ofertę ubezpieczenia. Wystarczy opłacić podaną w niej składkę, by ubezpieczyć samochód na kolejny rok. Po otrzymaniu płatności przyślemy, w wybrany przez Ciebie sposób, polisę wraz z certyfikatem.

W ofercie znajdują się następujące informacje:

  • o ubezpieczającym, pojeździe i innych użytkownikach pojazdu
  • o zakresie i warunkach ochrony
  • o wysokości składki oraz sposobie płatności

Jeżeli nie chcesz czekać…

Najwcześniej na 30 dni przed końcem ochrony obecnej polisy możesz ją odnowić samodzielnie na dwa sposoby:

1 Przez Internet

Kliknij Odnów polisę i postępuj zgodnie z podanymi wskazówkami.

Odnowienie polisy on-line jest dostępne tylko dla Klientów, którzy posiadają aktywne konto w naszym serwisie internetowym (podczas zakupu polisy on-line podali adres e-mail lub otrzymali dostęp do konta z hasłem podczas późniejszej rozmowy z Konsultantem).

Odnowienie polisy przez Internet nastąpi na warunkach określonych w aplikacji "Odnów polisę on-line".

2 Przez telefon

Zadzwoń pod numer (+48) 22 589 96 96, by połączyć się z Konsultantem. Konsultant poprosi Cię o dane potrzebne do wyliczenia składki i przedstawi indywidualną ofertę na kolejny rok. Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00, w soboty od 9.00 do 17.00.

Odnowienie polisy przez telefon nastąpi na warunkach określonych podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantem. Aby usprawnić przebieg rozmowy z Konsultantem, prosimy o przygotowanie numeru aktualnej polisy.

Płatność za odnawianą polisę

Możesz skorzystać z następujących sposobów płatności:

  • przelew elektroniczny: opłać składkę bezpośrednio z konta bankowego lub za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego eCard
  • płatność kartą kredytową lub inną kartą przeznaczoną do płatności w sieci, za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego eCard
  • przelew standardowy: w ofercie odnowienia wysyłamy wypełniony druk przelewu, który należy opłacić

Akceptujemy karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic.


Na życzenie Klienta (za dodatkową opłatą) istnieje możliwość dostarczenia polisy za pośrednictwem kuriera.

W przypadku pytań skontaktuj się z nami pod numerem (+48) 22 589 96 96 lub wyślij e-mail na adres
odnowienia@lu.pl

Portal używa cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Polityka prywatności i cookies

e
params:action=#echo var="lds_call_point"
params:callPoint=ns_jak_odnowic_polise;partnerPoint=